Post by worsmagrenibac on Mar 4, 2022 12:15:39 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Solitaire TriPeaks: Grand Tour ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Solitaire TriPeaks: Grand Tour IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod veel uithoudingsvermogen ▞▞▞
▞▞▞ Solitaire TriPeaks: Grand Tour 2022 version ▞▞▞
groot
Wanneer verschijnt de update? Als je niet meer niveaus gaat toevoegen, zal ik het verwijderen om ruimte vrij te maken.
OK
het is gewoon leuk
Het is echt een goed spel!
geweldig spel!!!!!!
Solitaire TriPeaks: Grand Tour کارڈ hrtt
Neda Lee .ja ik ben dol op de tour. Maar Zuid-Europa had zoals altijd een grote vlek op mijn hart ❤️❤️ naast mooi zijn.
Slechtste spel
Cool spel
Ik hou van dit spel!
Solitaire TriPeaks: Grand Tour Kāršu spēles jrw
Dit spel is geweldig
geweldig spel probeer het
Kan niet spelen omdat alle niveaus na 24 zijn vergrendeld. Kan ze niet ontgrendelen.
Ik hou van het spel en de kleuren zijn mooi
Geweldige foto's van de wereld
Dit spel is erg leuk om te spelen.
één woord (leuk)
Ik vond deze app erg leuk nu hij niet wil openen
leuk spel!
Het beste tri peak solitaire-spel dat ik daar heb ontdekt en ik heb er tientallen meegemaakt! Ik geniet echt van het spel. Het geeft je veel boosters en munten in plaats van dezelfde munten steeds opnieuw te gebruiken en te winnen zoals bij andere spellen. Het enige probleem dat ik heb, is dat wanneer je bijwerkt, je slechts ongeveer 45 niveaus bijwerkt. Ik ben er in 2 dagen doorheen! Dan zit ik vast te wachten tot de volgende update! Daarom heb ik mijn vijfsterrenrecensie gewijzigd in vier sterren. Corrigeer alstublieft!
plezierig
뽀로로월드 - AR 소꿉놀이 Dažādas spēles lpdc
Ik weet niet precies hoe ik het spel moet spelen, ik ken solitaire, maar ik wil meer weten over het verhaal en hoe ik er doorheen kan komen.
솔리테어 트라이픽스 : 그랜드 투어 카드 hme
prachtig landschap, leuk spel
leuk spel en uitdagend genoeg maar laten we hopen dat het zo blijft want ik zit pas op level 14. ga zo door jongens.
leuk 😉😉😉 maar wanneer ga je de bug repareren voor het updaten van de app. Ik wacht al meer dan 1 maand. Ik heb zin om alles te verwijderen, maar ik vond het leuk toen ik het kon spelen. Corrigeer het aub
dit spel is beter dan andere spellen.
Deze game is zo traag dat ik bijna in slaap viel terwijl ik aan het spelen was dat het de 3e werd. Level en de-installeerde het, het is zielig zonde, daar ben ik het mee eens
Geniet van de meerdere configuraties zonder te dupliceren.
Solitaire TriPeaks: Grand Tour Card okmc
deze game is tot nu toe erg leuk, dus je zult het leuk vinden als je het voor de eerste keer probeert.
gewoon geweldig om te spelen
GENIET VAN HET SPELEN HET IS ONTSPANNEND
leuk leuk
Geweldig spel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Best saai eigenlijk. Geen toernooien. NIET GENSTALLEERD
ik hou van dit spel
Ik ben op niveau 11 en tot nu toe vind ik het GEWELDIG!!!! Ik zal updaten als er iets verandert. DOWNLOAD ALS JE EEN SPEL WILT, KUNT JE LANGER DAN ENKELE NIVEAUS SPELEN ZONDER VIDEO ELKE KEER DAT JE OP DE KNOP DRUK
Basis soliteria spel. Zeer goed makend saai spel. En Add-ons worden afgeluisterd en het geeft problemen.
super spel
tripindickuler
tot nu toe vind ik dit spel erg leuk. Ik ben op niveau 14. Ik hou van de eerste foto van het land die je krijgt als je dit spel speelt. kijk ernaar uit om andere landen te zien.
Excellent